neděle 18. srpna 2013

Norway

Ahoj.
nazkusenou
Musím se s něčím svěřit. :-)
Samozřejmě - ŠVÉDSKO - je má láska číslo jedna! Vždy to pro mě bude ta nejkrásnější zem! A vracet se sem budu pořád! 
Ale... 
Dnes jsem s Annel prohlížela fotky z její cesty po Norsku. Letním Norsku. 
Ach! Taková nádhera! :-)

Takže jsem hned zasedla k počítači a začala zkoumat, jací jsou Norové (samozřejmě úžasní - jako většina obyvatel Skandinávie). Přečetla jsem milion stránek, článků, zápisků z cest po Norsku. 

A teď se cítím opravdu provinile, když přemýšlím nad tím, že bych sem za rok vyrazila. 
Hrozně mě to láká - bylo by to zase něco jiného! 

Pak si ale uvědomím, že za pár týdnů budu mít potvrzení o tom, že se zlepšuji ve Švédštině.
Že budu mít možnost tu za rok studovat. Už celkem rozumím jazyku a celkově jsem tu adaptovaná. 
A taky... ty Švédy mi NIKDO, opravdu nikdo nenahradí. 

www.rialto.cz

Tedy - zase jsem se nadchla pro něco. :-D Opět jsem si našla nějaký důvod, z čeho se těšit. Další možnost vyzkoušet něco trochu odlišného.
Někdy se za tuhle svoji přelétavost nemám ráda. A někdy ji zase naprosto zbožňuji.
Teď už tedy zbývá jen zvážit pro a proti. Mám na to rok, což je poměrně dlouhá doba. A je celkem dost možné, že za tu dobu už zase budu básnit o něčem jiném.
Ale v momentálním rozpoložení jsem se o tom prostě musela zmínit.

No řekněte, nejsou ty fotky nádherné?

NEJLEPŠÍM ŘEŠENÍM BY BYLO, KDYBYCH SE MOHLA TELEPORTOVAT.
A NEJLÉPE NA TŘI MÍSTA NAJEDNOU.
BOHUŽEL TO NENÍ MOC REÁLNÉ.

MOŽNÁ KDYBYCH PŘESEDLALA NA TVRDŠÍ DROGY. 

3 komentáře:

  1. neblázni a určitě se tam podívej! je to nádherná země! jsi mladá, tak užívej. nic ti neuteče...:D

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny tyhle země jsou nádherný :) A pokud tu možnost máš tak po ní skoč!! :)
    Já taky doufám, že se do těchto 3 zemí někdy podívám.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, Any. :-) Skandinávie je tak nádherná!

      Vymazat