pondělí 19. srpna 2013

Wonderland


Tak dnes většině Švédů začala škola. Takže pro mě tu nastal ten pravý ráj. Nemohla jsem dospat a ráno už jsem se každých pět minut po páté budila a pohledem posouvala hodiny na budíku.

Rozhodla jsem se jet autobusem. Zajímalo mě, kolik lidí se mnou pojede. Aaaa... Závěr asi takový, že i přes to jak ráda řídím, budu jezdit autobusem stále. Plný autobus krásných Švédů!!! 

Zařídila jsem si jojo kartu. 
Dnes jsem byla poprvé ve skupině C. Pro mé štěstí jsem tam měla své kamarády z minulého kurzu na které už jsem se moc těšila. Končili jsme dříve, takže jsme šli poté ještě na Latté a kluci (Španělé) mě pak hodili na nádraží (konečně jsem jela Mini Cooperem!). Kde mi to stejně ujelo. Tak jsem šla projít slevy v H&M, koupila si kalhoty a nádherný termohrnek s losy. :-)

Joo... a mimochodem, jsem velice ráda za to, že se jmenuji Tereza. Protože jsem jedna z mála, komu tu nekomolí jméno. A můj spolužák SALÁM mi od rána zlepšuje svým jménem náladu. Jsem hrozná, já vím. O:-) Ale... Jo, už se zase válím pod stolem. Chudák kluk.




Žádné komentáře:

Okomentovat