úterý 7. dubna 2015

Krásy Stockholmu

Ahoj! Krásné ráno všem! 

Tak harantíci se mi zítra vrací domů, takže nabírám potřebné síly. Jsem totiž opět nachlazená, tak se to snažím trochu vyležet. Je to začarovaný kruh, který se doufám s příchodem tepla zastaví. :-D 

Aaaa tak jsem se rozhodla, přidat sem pár fotek míst Stockholmu. :-) Vzala jsem to tak namátkou, jak mi přicházely fotky z mobilu pod ruku. Takže to rozhodně není seřazeno podle oblíbenosti. :-) 

Tak si je užijte! :-) 

Gröna Lund 
Byly jsme tam s Lenkou koncem září.
Je to velké zábavné (a že opravdu ano!) centrum! Teď přes zimu je bohužel zavřené, ale brzy se otevírá! Rozhodně to stojí za to! :-) 



Gamla stan 
Aneb staré město. Plno tajemných uliček a obchodů se suvenýry. :-) 
Tohle je fotka z Vánoc s trhy. Mělo to tam správnou atmosféru. 
Aaa jednu fotku z Gamla stanu už jsem včera sdílela (hned ta první). 


Drottningholm palác 
Královský letní palác. Zahrady kolem jsou moc hezké. Lenka říkala, že přes léto mnohem hezčí. To vlastně celkem dává smysl. :-) Palác leží na ostrově Lovön, takže se z centra trochu projedete. Myslím, že nám to z Ropstenu nějakou tu třičtvrtě hoďku, hoďku určitě dalo. 



Arlanda airport 
Tak tady jsem trochu mimo, ale nevadí. Já ale naprosto miluju letiště. Tak alespoň víte, kam můžete doletět. :-D Arlanda je 20 minut vlakem, expresem, celkem drahým. Pak asi nějakých 40 minut normálním vlakem od centra na to potřebujete jen SL card. 
Tady jedna vychytávka - na letišti musíte platit poplatek, tuším je to nějakých 70-80 SEK - což dejme tomu není tolik, ale proč zbytečně platit 240 Kč za to, že se dostaneme na letiště, že... Takže pokud z T-centralen vezmete vlak na Märsta a z Märsta station autobus rovnou na Arlandu - neplatíte vůbec nic a vezme vám to maximálně 20 minut navíc. 
Je tu další letiště, Skavsta Stockholm, kam jsem jednou také přiletěla. :-D Z něj jezdí autobus do centra nějakých 80 minut. 

Zítra si tam jedu vyzvednout Lenku!!! Juchů! 


Taaaak a asi vše pro dnešek. Určitě udělám nějaké pokračování. :-) 


Žádné komentáře:

Okomentovat