sobota 11. dubna 2015

Lördagsmys

Ahoj, zdravím vás všechny!!! :-) 

I když mám teď plno práce, tak se stejně musím ozvat. Ty mé kočky švédské mi totiž udělaly obrovskou radost! 



Plánovaly jsme na dnešní večer Lördagsmys, to je prostě taková ta "cosy" sobota, kdy se jí to nejlepší jídlo a pije nejlepší pití a je to taková pohodička. 

Jenže ta moje trdla, i přes to, že jsem byla proti všem oslavám, dárkům a taaak, se už setkala dříve a udělala pro mě narozeninové překvápko! V podobě jednoho z mých nejoblíbenějších jídel - lasagní a salátu z avokáda. No blaho na jazyku! To naprosto miluju! 

A také nejúžasnější Oreo cake, který Kája ani nestihla vyfotit, protože jsme si už s Lenkou nandaly hezky na talířky, typicky. Nom nom nom. :-) 
A Lenka mi také přivezla z Česka moji oblíbenou Oreo milku, kterou tu bohužel dost často neseženu. Takže se ze mě stal nejšťastnější člověk na světě. 
Občas ji mívají v Hemmakväll, kde je plno zahraničních dobrot. Ale možná je to dobře pro mě, že ji tu nevedou :-D 


Holky se asi zbláznily a dostala jsem kupu moc krásných dárků a plno ňamek. Jsou nejlepší! 

A tak si tak říkám, jestli není čas se nad sebou zamyslet! Já dokážu napsat jeden článek o tom, jak miluji čokoládu! A to jsem zapomněla zmínit svoji alergii na kakao. :-D Ale očividně mi to problém nedělá. :-D 
Manuel mi taky poslal moc moc čokolády, kterou jsem během týdne stihla zlikvidovat, tak se už musím krotit.  
A už opravdu dost! 

:-) 

+ jen tak mimochodem, nějaké nápady kam jet na dovču? Dostala jsem poukázku :-* a mám vybrat destinaci. Vzhledem k tomu, jak jsem nerozhodný člověk, budu stoprocentně potřebovat nějakou radu. :-) 


Jinak v předchozích dnech se neudálo nic moc dalšího zajímavého. Díťata mám zpátky doma a na zahradě trampolínu, takže se dokážeme zabavit na celé hodiny. I já! Ten jumping mi tak chybí, tady je nejbližší v Sigtuně, což je od centra celkem kus. Tak aspoň ta velká trampoška, ta mi dělá neskutečnou radost! 

Tak mějte se všichni nejlíp jak můžete! A pokud jste smutní, tak si udělejte něco dobrého k jídlu nebo skákejte na trampolínkách!!! 

PS: Fotka toho, jak náš dívčí večer skončil. Snad se Kája nebude zlobit, že jsme ji opustily.  
Ale to je tak, když pracujete s dětmi. Ani ten víkend není na odpočinek příliš. :-D 



Pa.





Žádné komentáře:

Okomentovat